Re: karta 3C905B

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 13:01:26 MET

Niezupelnie. Plik protocol.ini znajdujacy sie w
mslanman.os2\ethernet\... trzeba dograc do pliku protocol.ini
znajdujacego sie w katalogu \ibmcom. Tak to powinno wygladac:

*** e:\ibmcom\protocol.ini ***

[PROT_MAN]

   DRIVERNAME = PROTMAN$

[IBMLXCFG]

   TCPIP_nif = TCPIP.NIF
   EL90X_nif = EL90X.nif

[TCPIP_nif]

   DriverName = TCPIP$
   Bindings = EL90X_nif

[EL90X_nif]

   DriverName = EL90X$
   MaxTransmits = 10
   NetAddress = "00105AAF4595"
   slot = 18
   busno = 0

Oczywiscie nie zapomnij zmienic ustawien (szczegolnie slot).

W config.sys DEVICE=E:\IBMCOM\MACS\EL90X.OS2. Plik el90x.os2 trzeba
wziac z katalogu \mslanman.os2\ethernet\[costam]. Problem w tym, ze
kiedys umialem stworzyc samemu plik nif, ale kiedy teraz probowalem nie
dzialalo... Ale jeszcze popatrze...

Matlib, Team OS/2 Polska