Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 20 Feb 1999 - 01:09:35 MET

On 19 Feb 1999 18:10:10 +0100, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak)
wrote:

>Na nic nie musisz czekać. Po wybraniu instalacji zaawansowanej
>masz mozliwość uruchomienia fdiska OS/2 i nim robisz partycję
>z Boot Managerem.

No nie za bardzo miałem taką możliwość. Boot Managera z tego co wiem
można założyć tylko na pierwszym dysku kanału Primary. Akurat u siebie
mam na nim partycję skompresowaną i dopiero Partition Magic
pozwolił bezboleśnie zrobić miejsce dla Boot Managera.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com