Re: Wiatrak na procesorze i OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Feb 1999 - 18:54:10 MET

kyna wrote:

> nie rozumiem...przychodze do pracy, wlaczam komputra...dziala caly
> tydzien nonstop (bynajmniej nie jest to lekka exploatacja->grafika,
> ponadto zarzadzanie trzema servrami..)..no i wyjezdzam na weekend..
> ..i nie rozumiem do konca przeslania tego message (jak ktos jest
> pieddola i nie potrafi swojej "windy" skonfigurowac to jest tylko wina
> usera ze sie wiesza..:8))))

piekny dowcip :) oj wieszalo sie wieszalo fachowo zainstalowane windy.
chcesz moze nowego exploita na winde ? klada sie jak muchy :)

> staram sie jak moge zeby wiatraczki byly najlepszej jakosci i jak do tej
> pory nie padl mi zaden - radze zakupic cos lepszego...

jak to jest. oryginalny IBM Personal Computer 300GL celeron 330 z
preinstalowana winda, i ........... kladzie sie jak mucha :)
pliiiizzzzz woooodzuuuu....... powiedz dlaczego tak jest ?
zeby nie bylo ze to wina IBM. Compaq z preinstalkami windy tez sie
klada.
aha. Dell tez :))))) ale gdzie tam. pewnie doznalem zjawiska fatamorgany
i zobaczylem cos czego nie bylo :)

> pozdrawiam KYNA
>
> PS. kiedy bedzie warp 2000? [;8)))))))]

a po co ?

btw. czemu fixpak 98 kosztuje tyle co upgrade ? przeciez fixy
powinny byc darmowe :))

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera