Re: Jak zarejestrowaŠ StarOffice 5.0 ?

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sat 13 Feb 1999 - 09:01:03 MET

On Sat, 13 Feb 1999 00:46:04 +0100 (CET), Artur Maciejowski wrote:

>Czy to pytanie pozostanie bez odpowiedzi?
>(Personal Key i co dalej? - przecie po jakimť czasie i tak przestanie
>dzia aŠ?!)

No cóż, o ile mnie pamięć nie myli (robiłem to w październiku) to musiałem
zainstalwoać Jave 1.1.6 i mieć aktywne połączenie z Internetem. Wtedy po
uruchomieniu opcji rejestracji StarOffice kontaktował się z firmą macierzystą
i dokonywał automatycznie rejestracji. Ale i tak po kilku godzinach zrobiłem
deinstalację i zapomniałem, że coś takiego istnieje. Generalnie było to
bardzo srogie rozczarowanie. Stan faktyczne ma się nijak do obietnic Panów
z firmy Star Division, a Microsoft może czuć się całkowicie niezagrożony
z ich strony.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel./fax.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW