Re: Jak zarejestrować StarOffice 5.0 ?

Autor: Piotr K (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 15 Feb 1999 - 17:08:25 MET

>Czy to pytanie pozostanie bez odpowiedzi?
>(Personal Key i co dalej? - przecież po jakimœ czasie i tak przestanie
>działać?!)

Pozostalo bez odpowiedzi, ale poradzilem sobie tak:
kiedy SO5 przy starcie pyta sie o rejestracje daj mu ok! wpisz
personal key, i idz dalej, wypelnij wszystkie druki, SO wygeneruje ci
taki kosmiczny numer i gotowe pismo "odpowiedz" do SO. Ja to
skopiowalem i wyslalem mailem z pracy do StarDivision. Czekalem ok
tygodnia i mam odpowiedz z kluczem hurra!

Piotr Kuriata