Re: 4 banalne pytania

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 15:39:12 MET

Sławomir Stachniewicz wrote:

> Owszem. Ale jeśli masz HDD większy niż 2.1 GB, to trzeba będzie
> "podmienić" IBM1S506.ADD i chyba też .SNP.

conajmniej 4GB lub wiekszy. ja mam 3.2GB i nie musialem nic zmieniac
przy instalacji.

> Nie powinno być problemów. Na dodatek możesz OS/2 i G95
> "posadzić" na partycjach podstawowych - wtedy będziesz
> miał 2 dyski C: .

jeszcze jedno. widoczny bedzie tylko jeden dysk, zawsze jako C: ,
drugi sie ukrywa.

> Tak - i IMHO nie musisz się w tym celu rejestrować.

dokladnie. nie musisz placic tak jak za FixPack 98 :)

> Chyba najlepiej FP09 UK/US, jeśli masz wersję polską to
> ewentualnie FP05 PL.

wlasnie z tego powodu wybralem Merlin 4.0 UK .

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera