Re: FP9UK i lewy Shift

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 08 Feb 1999 - 14:29:36 MET

On Mon, 8 Feb 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Mam od jakiegos czasu zainstalowanego FP9UK. chyba na szczescie tylko
> na jednym kopie. zauwazylem bardzo dziwaczne zachowanie klawiatury.
> Mianowicie jak dluzej przytrzymam lewy shift, to komp. piszczy 3 razy
> i od tego momentu klawiatura mi nie dziala. po ok. minucie znowu cos
> tam pisnie, i wtedy juz dziala.
>
> co to za dziadostwo :) da sie to jakos wylaczyc czy tez musze wgrac
> stary keyb ? czy tez tak cuduje tylko u mnie ?
> dodam, ze FP9UK instalowalem na swieza instalke OS/2.

Mam zainstalowanego FP9uk na czystego warpa< a ten list pisze
trzymajac caly czas wcisniety lewy shift i jak widac brak problemow>

Co wiecej jak na razie fp9 dziala dla mnie genialnie< i chyba jest to
najlepszy z fixpakow ktorych do tej pory uzywalem (3<5<9)
przynajmniej do tej pory>
Nie sprawdzalem jeszcze jak dzialaja (jesli dzialaja) sesje VMB>

Sorry za dziwne znaczki< ale to przez ten shift :)

                                                   Marek Wojciechowski