Re: OS/2 WARP 3 i NT na jednym komputerze - problem

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 26 Jan 1999 - 09:35:07 MET

Jan Bieńkowski <janb_at_polbox.com> wrote:
> Sławomir Stachniewicz wrote:

> Tak wiem , że jest to rozwiązanie działające ale ja muszą mieć
> koniecznie NT na Primary.

Ja tak mam i nie mam zadnych problemow.
POdzial na partycje jest taki:
1. Boot Manager
2. PRI 1GB OS/2
3. PRI 1GB NT
4. 400MB FAT wspolna

W Twoim wypadku przed BOOT managerem bedzie jeszcze bios (co nie powinno
miec wplywu na dzialanie calosci).
Instalacja byla w takiej kolejnosci:
1. Instalacja OS/2 (zalozenie wszystkich partycji razem z boot
managerem)
2. Przestawienie za pomoca boot managera partycji C: z OS/2 na NT
3. start z dyskietki dosowej
4. formatowanie partycji NT (FAT)
5. Odpalenie OS/2
6. FDISK i zmiana partycji bootowalnej z BOOT managera na NT
7. restart
8. Instalacja NT
9. FDISK OS/2 i zmiana partycji bootowalnej na BOOT managera
10. Gotowe :-)

W razie klopotow prosze zadzwonic :-)

pOSdrawiam

--