Re: ZNACZNE spowolnienie Warpa 4 - dlaczego?

Autor: Jan Stoek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 26 Jan 1999 - 01:54:58 MET

On Mon, 25 Jan 1999 19:19:33, Piotr Bochaczyk <neevor_at_teamos2.org.pl>
wrote:

> Mozesz dokladniej opisac jak to zrobiles? Usunalem PMSHELL.EXE z configa
> (wyremowalem go) i zrobilem cien tego progamu w autostarcie. Niestety teraz
> system juz wogole nie startuje.

        Mało dziwne, skoro mu wyłączyłeś powłokę... łopatologicznie: Adam
sugerował, aby zmienić

SET AUTOSTART=TASKLIST,FOLDERS,CONNECTIONS,WARPCENTER

(jest w okolicy szóstego wiersza CONFIG.SYS) na

SET AUTOSTART=TASKLIST,FOLDERS,CONNECTIONS

Ja osobiście jeszcze uwaliłem CONNECTIONS i dodałem RESTARTOBJECTS:

SET AUTOSTART=TASKLIST,FOLDERS
SET RESTARTOBJECTS=STARTUPFOLDERSONLY

A do folderu autostart trzeba było wrzucić cień Warpcenter - jest w
folderze OS/2 System albo System OS/2, w zależności od wersji
językowej systemu (w polskiej jest System OS/2).

PM Shell jest wymieniony dwukrotnie w CONFIG.SYS:

PROTSHELL=C:\OS2\PMSHELL.EXE

(wiersz drugi) i

SET RUNWORKPLACE=C:\OS2\PMSHELL.EXE

(około wiersza siódmego) i tak ma zostać (tzn. wpisy mają być, bo
kolejność wierszy może być zmieniona).

        Aha - jak Ci system nie startuje, to możesz go odpalić w sesji
znakowej: włączasz komputer, a gdy pojawi Ci się malutki biały
prostokącik w lewym górnym rogu wciskasz i puszczasz Alt-F1. Pojawia
Ci się menu, z którego wybierasz klawisz F2. Powinieneś dostać prompt.
Piszesz TEDIT CONFIG.SYS, po załadowaniu edytora wciskasz ESC i możesz
poprawiać, tylko uważaj, bo edytor jest nieco zdradziecki -
przynajmniej dopóki się go nie opanuje. Wyjście z zapisem F4, bez
zapisu - F3. Po poprawieniu CONFIG.SYS i wyjściu z edytora piszesz
EXIT i komputer Ci się przeładuje. Jeżeli nic nie schrzaniłeś,
powinien wystartować, choć może zgłupieć jak PMSHELL spróbuje
uruchomić dodatkową kopię siebie z autostartu.

--
Pozdrawiam,
Jan.