Re: OS/2 WARP 3 i NT na jednym komputerze - problem

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Jan 1999 - 17:49:49 MET

Leszek Kubrak wrote:

> A co to jest PRIMARY BIOS ???

W komputerach COMAPAQ'ach BIOS jest umieszczany nie kości tylko na
początku twardego dysku. Nie jest to rozwiązanie bezpieczne - myslę , że
Compaq'owi chodziło o o estetykę BIOS wygląda jak WIN311 ma mnóstwo
łopatologicznych opisów i kolorowych obrazków.

> Spróbuj zamienić kolejność partycji NTFS i FAT. O ile mnie pamięć nie myli
> to partycja instalacyjna OS/2 powinna się mieścić w 1024 cylindrach.

BIOS jest na początku dysku a typ partycji to 12 więc chyba nie moge się
zastosować do Pana rady.

OSciski
Jan Bieńkowski