Re: Zmiana IP hq.teamos2.org.pl

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 12:14:17 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Prosze do mnie tego nie kierowac: ja sie na tym nie znam i nie biore
> odpowiedzialnosci :PPP

jestes w teamie. a ja tylko niby jestem, bo sam nie wiem czy jestem czy
nie,
prawdopodobnie nie skoro nikt ze mna (no prawie nikt) nie chce niczego
waznego
omowic.

> A tak na serio: to juz od 4 dni maila nie moge odebrac :( Nie wiem, o co
> chodzi - inni sie moga polaczyc, u mnie sie laczy, getting message 1 of
> X i stoi. To samo z WWW: HostaContacted i stoi. Chociaz ostatnio to juz
> w ogole nie dochodzi - zapewne przez zmiane dnsow :)

moze. w kazdym razie zmiana zostala zrobiona ehmmm...yhmm.... sam wiesz
jak.
ciekawe kiedy ktokolwiek zacznie mnie pytac o takie rzeczy.

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)