Re: Zmiana IP hq.teamos2.org.pl

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 16:34:43 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> I jak zwykle inkt mnie nie pyta jak to trzeba zalatwic.
> domeny wygasaja zwykle po tygodniu. dlatego ZAWSZE trzeba
> utrzymac stary serwer w ruchu conajmniej przez tydzien, a najlepiej
> przez dwa. wystarczyloby zostawic tylko jedna strone, na ktorej byloby
> przekierowanie na wlasciwy serwer i tyle.
>
> ze tak powiem KURDE MAC! CZEMU ROBICIE TAKA KASZANE ?
>
> ech fachowcy ......
Prosze do mnie tego nie kierowac: ja sie na tym nie znam i nie biore
odpowiedzialnosci :PPP

A tak na serio: to juz od 4 dni maila nie moge odebrac :( Nie wiem, o co
chodzi - inni sie moga polaczyc, u mnie sie laczy, getting message 1 of
X i stoi. To samo z WWW: HostaContacted i stoi. Chociaz ostatnio to juz
w ogole nie dochodzi - zapewne przez zmiane dnsow :)