Co jest na plycie OS/2?

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 16:54:40 MET

Ostatnio odebralem z poczty plyte z fixami do OS/2, wyslana przez
team. Mam pytanie, co jeszcze oprocz fixow sie na niej znajduje?
Przegladalem ja, i o niektorych programach tam umieszczonych nie mam
pojecia. A nie wiem czy po instalacji mi sie przydadza? Prosil bym o
krotki opis.

Kiedy zainstalowac fixy? Po instalacji programow i sterownikow czy
przed? Mam w tej chwili dziewiczy system i zastanawiam sie nad
kolejnoscia instalacji.
Piotr Kuriata

http://www.anastasis.css.pl/szammah/