Re: gdzie w PRL GRADD na FTP

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 01:23:22 MET

On Tue, 5 Jan 1999 15:13:41, Adam Pˆaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

> A może zamiast narzekać zrób i podeślij?
> Tu nie ma mych i i onych. Jak sam masz pomysł, to zrób i podziel się
> z innymi...

        OK, to ja się podzielę. Jest taki program - Hobbes Virtual Mirror.
Bierze indeks hopsa i generuje z niego zestaw stron z opisem i
odnośnikami do oryginalnego serwera ftp. Obsługuje też mirrory hopsa.
Sam go używam na własne potrzeby, wraz ze swoim skryptem w perlu,
który sortuje listę plików hopsa w kolejności dat (najnowszy
najwyżej). Ja mam konfigurację, która obsługuje hobbes (od poziomu
/pub/os2, bo tyle jest mirrorowane) i sunsite.icm.edu.pl. Bieżąca
obsługa wymagałaby regularnego ściągania /pub/os2/index.txt i
przepuszczania przez maszynkę. Można to zrobić w cronie, tylko zabawka
nie jest na razie odporna na błędy przetwarzania. Jeżeli jest
zainteresowanie, to mogę podesłać.

--
Pozdrawiam,
Jan.