Re: Warp4 i win95

Autor: Malgorzata Liszewska (ml_at_igf.edu.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 13:39:11 MET

> Pozwolę sobie wtrącić jedno pytanko do dyskusji. Szwystko co tu zostało napisana
> działa bez
> problemów, można dzielić zasoby, drukować, logować się do domeny NT itd.
> Niech tylko ktoś mi powie jak zobaczyć inne grupy robocze (odpowiednik "Network
> Neighborhood pod g'9x)? Dokladnie chodzi mi o to, że jak się loguje do servera
> domeny to niewidzę tych 'równoległych'
> grup. Wiem, że napewno coś przeoczyłem, ale co?
> --
> Pozdrowienia
> Andrzej
> OS / 2 > Win ^ 95

Ja tez tego nie umiem, i tez mnie to interesuje, istnieje wprawdzie pewien sposob,
mianowicie: jezeli juz wiem jak sie nazywaja te inne grupy to wpisujac do Shared
Resources and Network Connections jakas inna nazwe zamiast mojej (czyli tak jakbym
zmieniala przynaleznosc) moge sobie przejrzec inna grupe - oczywiscie nie jest to
zbyt wygodne .....

Moze ktos zna lepszy sposob ?

Pozdrawiam - Malgorzata