Re: Warp4 i win95

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 13:22:37 MET

Malgorzata Liszewska wrote:

> Jest cos takiego, co nazywa sie: Shared Resources and Network Connections i tam
> jest duzo roznych rzeczy do ustawienia, z mojego doswiadczenia wynika, ze nie
> wszystko dziala 'do konca' , ale przede wszystkim
> Identity
> description - tu wstawiasz siebie ( swoje id przy logowaniu sie za pomoca
> logon),
> primary domain name - tu wstawiasz nazwe grupy (domeny) - taka sama nazwe jaka
> jest w win95 (ja niestety kompletnie nie znam sie na g95 i nie wiem gdzie oni
> to wstawiaja)

> [...]

 Pozwolę sobie wtrącić jedno pytanko do dyskusji. Szwystko co tu zostało napisana
działa bez
problemów, można dzielić zasoby, drukować, logować się do domeny NT itd.
Niech tylko ktoś mi powie jak zobaczyć inne grupy robocze (odpowiednik "Network
Neighborhood pod g'9x)? Dokladnie chodzi mi o to, że jak się loguje do servera
domeny to niewidzę tych 'równoległych'
grup. Wiem, że napewno coś przeoczyłem, ale co?

--
                        Pozdrowienia
                                Andrzej