Raczej nie na temat :(

Autor: Ofczar (ofczar_at_kki.net.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 18:29:18 MET

Serwusik!!!
Na wstepie bardzo przepraszam za te wiadomosc. Wiem, wiem nieladnie tak, ale
potrzebuje pewnych informacji, ktore mam nadzieje uzyskac wysylajac te
wiadomosc na rozne grupy dotyczace "technicznych" tematow. Jeszcze raz
przepraszam.

Do rzeczy. Mam w tym semestrze podejrzany przedmiot - "logike dla
informatykow" i istnieje mozliwosc wymigania sie od examinu (i to na 5! :)
Potrzebuje tylko zrobic spis 50 ksiazek dotyczacych logiki. I tu moja
prosba:

gdyby ktos z czytajacych te wiadomosc mial kiedys kontakt z jakakolwiek
ksiazka, ktora ma w tytule slowo "LOGIKA" to bardzo przesadnie mocno prosze
niech mi napisze autora + tytul + krotka (kilka zdan) charakterystyke + ew.
kiedy zostala wydana. Bylbym maxymalnie wdzieczny i zobowiazany...

Z gory dziekuje i ponownie przepraszam.

                                M a r c i n vel oFczar
mailto:ofczar_at_kki.net.pl lub owczar_at_ksk-2.iie.ae.wroc.pl