Pytanka od nowego :)

Autor: Michal Koslinski (Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 16:33:07 MET

Czesc All!

08 Jan 99 16:27, amorf wrote to All:

 a> ehheh ty go kupiles ?? :)
 a> To muwisz ze jest lepszy od windowsa ????

tak. trzeba kupic, ale porownaj sobie ceny windows95/98, a os/2 warp,
oczywiscie wersje dla studentow/uczniow.

 a> znaczy napewno jest lepszy ale ma jakies extra funkcie ????

kazdy moze znalesc cos dla siebie, ja tam widze jedna zasadnicza. nic w os/2
nie dzieje sie za moimi plecami i nic nie robi czego ja sobie nie zycze w
przeciwienstwie do windows.
do tego oprogramowanie i tak naprawde mnie to wystarcza :)).

!<ozzy