Re: Placenie za shareware, kilka luznych uwag

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 19:34:39 MET

On Mon, 4 Jan 1999 10:32:20 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Przemysław Pawełczyk wrote:
>
>[bylo jak placic za programy

>coz. na poczatek wszystkiego najlepszego w nowym roku :)
>
>a teraz konkrety.
>mysle ze wiele swietnych pomyslow idzie w niepamiec, bo ....
>...... zwalam wine na strony teamu. z pewna niesmialoscia a zarazem
>ze skromnoscia bedaca w zaawansowanym stadium zaniku powiem,
>ze proponowalem Lechowi bym przeedytowal strony teamu.
>mysle ze znalazlbym czas na zrobienie mysle ze wygodnego schematu
>ganiania po stronach. takze bym znalazl czas na przedyskutowanie
> [...]
Oczywiscie, jestem w pelni za dzieleniem zadan :) Ale... chcialbym zachowac glowna
"zwierzchnosc", tzn. glowne strony robic samemu - inne to co innego, przy wiekszej
ilosci to bedzie konieczne, bo... sam nie bede sie wyrabial :)) Nad sprawa newow to
zaczalem juz luzno myslec, aczkolwiek, nie sadze, zeby bylo ich poki co na tyle duzo,
zeby nie mozna bylo wszystkiego wysylac do Matliba.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1