Placenie za shareware, kilka luznych uwag

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 12:54:05 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

[bylo jak placic za programy

> [...]
> próbowałem (dopytywałem) usystematyzować informacje w jaki sposób
> moglibyśmy płacić za programy - pojedynczo lub hurtem (bo taniej), na
> dodatek mając ORGANIZACJĘ za plecami możnaby negocjować ceny.
>
> I co? To samo, jak wskazuje list powyżej. Incjatywa w błoto, czas
> stracony (Wasz i mój).
>
> No i są owoce - TeamOS/2pl i nikt nic nie wie. Powinno być TeamOS/2
> "czeski film".
> Dlatego napisałem kiedyś Lechowi - "baw się dobrze" (jako symbolu
> TeamOS/2pl).

> Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist

coz. na poczatek wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

a teraz konkrety.
mysle ze wiele swietnych pomyslow idzie w niepamiec, bo ....
....... zwalam wine na strony teamu. z pewna niesmialoscia a zarazem
ze skromnoscia bedaca w zaawansowanym stadium zaniku powiem,
ze proponowalem Lechowi bym przeedytowal strony teamu.
mysle ze znalazlbym czas na zrobienie mysle ze wygodnego schematu
ganiania po stronach. takze bym znalazl czas na przedyskutowanie
i zrealizowanie newsow w ten sposob, zeby kilkanascie osob naraz moglo
je wrzucac, i zeby w miare szybko pojawialy sie na stronach WWW.

chcialbym takze ujrzec, a byc moze zrealizowac jakas strone typu
forum pomysliw i stan ich realizacji, a takze FAQ.

sporo tego by bylo :) ale chyba umialbym tez podzielic te zadania
na kilka osob. bo poki co to ja jestem tylko martwym punktem
na liscie team os/2 pl .

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)