[Team] PC/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 22:26:55 MET

Opis Program Commandera/2 już na stroanch Teamu. Autor się rzeczywiście przy nim
napracował :) Stawiałem trochę w pośpiechu - ale wydaje mi się, że wszystko działa.

Zrobiłem też wersję bardzo wstępną tymczasowego (do "wynalezienia" loga) nowego
wystroju stron Teamu - założeniem było: minimum grafiki. Ale jest to prototyp. Możecie
zobaczyć http://www.teamos2.org.pl/new/index.html

Storna najlepiej wygląda, kiedy standardowym fontem Jest Warpsans, ale dobrze
powinna wyglądać pod wszystkim (z taką myślą ją tworzyłem). I prosze, przysyłajcie
wszelki, choćby najmniejsze uwagi i propozycje jej dotyczące...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1