Powinno sie znalesc na stronach Teamu... (ISKRA)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 21:29:38 MET

    Przepraszam, ale przestaje rozumiec jedna rzecz....

 ( Tu mialo byc dlugie przemowienie, ale po napisaniu go doszedlem do
              wniosku, ze wlasciwie to juz mi przeszlo)

 Co jakis czas na liscie padaja propozycje nowych dzialow, ktore powinny
sie pojawic na stronach Teamu. Wydaje mi sie, ze o wiele prosciej byloby
poswiecic troche czasu i dostarczyc Leszkowi gotowe strony.

  Wszyscy chcemy, zeby w temacie "OS/2 w Polsce" dzialo sie jak najlepiej,
z ludziom sie zylo dostatniej... (ooops, to nie ta bajka). Jest pare
propozycji :
    FAQ z pytaniami m.in. z listy
    Lista dostepnych serwerow i plikow na nich wraz z opisami
    [Nastepne na pewno tez sie znajda]

  Strony obecnie robi jeden czlowiek, z mala pomoca przyjaciol. Na pewno
porzebny jest ktos, do wstepnego sprawdzania ich zarartosci, zarowno pod
wzgledem jezyka jak i skladni html-a. Na pewno jest potrzebny ktos, kto
opracuje chociazby archiwum naszej listy i zrobi z tego zgrabnego faq-a,
lub "przeleci sie" po polskich serwerach ftp i zobaczy, czy jest cos
ciekawego, a jesli tak to o tym napisze. Na pewno...

  Na razie walimy w Leszka ze wszystkich stron - o ramki, o brak ramek, o
kolory o forme, o jezyk... Ktos tu kiedys napisal, ze to nie jest jego
prywatna strona. Dlaczego - dlatego, ze wykupil domene teamos2.org.pl, a
nie Lewhoo.os2.org.pl?

   Przepraszam - ten list mial byc troche inny. Wydaje mi sie jednak, ze
powinnismy byc nie tylko bardziej wyrozumiali, ale takze sprobowac zrobic
cos razem. Lech odwala naprawde porzadny kawal dobrej roboty i jezeli
tylko sprobujemy mu pomoc, to moze wyjsc z tego cos bardzo ciekawego.
   A jezeli nie mamy czasu, lub z innych powodow nie mozemy nic zrobic, to
przynajmniej powstrzymajmy sie od komentazy, co bysmy zmienili. Prosze.

  z ostatniej (???) chwili :

 W dziale tech pojawil sie artykul Krzysztofa Stankowskiego nt. Opcji
Startowych OS/2. Dzieki :)

####### ## ## ## Marcin P. Ciaszczyk
## # ## ## ## mailto:ciaszcz_at_micros.com.pl.nospam

ps. Prosze powstrzymac sie od generowania obiektow komentaz z klasy
"zauwazasz drzazge w oku blizniego..." - mam swiadomosc, ze moglbym zrobic
wiecej. Mam nadzieje, ze przynajmniej pomagam Lechowi w inny sposob.