REXX i zamykanie pliku jak ?

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 12:36:25 MET

przetwarzam sobie plik:

/* wlasnie tak */
Plik = 'C:\PUB\MojPlik.txt'
DO WHILE LINES(Plik)
  Linia = LINEIN(Plik)
  /* niewazne co */
END

jest problem. jak ten plik moge zamknac ? normalnie nie ma problemu,
ale przewiduje ze w jednym skrypcie moge przetworzyc zaleznie od danych,
nawet 1000 plikow, zas ilosc rownolegle odpalonych skryptow jest
nieprzewidywalna, i moze sie szybko wyczerpac limit jednoczesnie
otwartych
plikow. dlatego musze je zamykac, tylko nie wiem jak. pomocy.

ps: czemu nikt z teamos2pl nie reaguje na moje wezwania ?
    to mnie coraz bardziej utwierdza w przekonaniu, ze ci ludzie
    po prostu nie chca nowych, i sie hermetyzuja,
    i ze w sumie slusznie ze sie nie wybieralem na spotkanie.