Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 15:36:19 MET

On Sat, 19 Dec 1998 15:00:25 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Lech Wiktor Piotrowski napisa (a):

>Skoro ktoB ju coB robi, to niech zrobi to dobrze.

Tu sie nie zgadzam - lepiej, zeby w ogole robil, niz nie robil...

>Je eli ktoB podaje,
> e tu jest coB do B)i gni`cia, to taka informacja niewiele daje. Jest
>ona ma o u yteczna. Dodanie kr7tkiego opisu zwi`ksza drastycznie iloB)
>informacji i oszcz`dza czas wielu ludziom.

Owszem, ale jemu zabiera.

>PomyBl - sk d wiesz, e pod wskazanym adresem nie ma doskona ego
>programu, kt7ry po uruchomieniu zamienia wszystkie ikony na desktopie w
>r7 nokolorowe kwiatki?
>I wypr7buj taki program.....

Ja wiem, bo czytam warpcasta - kosztuje to tyle samo pracy, co napisanie przez
autora kilku slow na temat programu. Poza tym, sa zreguly pliki file_id.diz

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1