Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 14:51:20 MET

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Moze racja, ale nie o to mi chodzi... Chodzi mi o to, ze on w ogole nie ma obowiazku nic
> robic...

Skoro ktoś już coś robi, to niech zrobi to dobrze. Jeżeli ktoś podaje,
że tu jest coś do śćiągnięcia, to taka informacja niewiele daje. Jest
ona mało użyteczna. Dodanie krótkiego opisu zwiększa drastycznie ilość
informacji i oszczędza czas wielu ludziom.

Pomyśl - skąd wiesz, że pod wskazanym adresem nie ma doskonałego
programu, który po uruchomieniu zamienia wszystkie ikony na desktopie w
różnokolorowe kwiatki?
I wypróbuj taki program.....

--
    /_  _______      Adam P aszczyca (+48 601) 829697