Re: BootMgr, FAT, FAT32 i dysk 4.2 GB

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 23:59:41 MET

On Thu, 10 Dec 1998 20:03:47, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
wrote:

> Trochę off-topic, ale w końcu rzecz się obraca wokół OS-owego
> BootManagera.

        A czy partycji FAT-32 też dotyczy ograniczenie, że partycja
rozruchowa musi się zmieścić w 1024 cylindrach? Może to to?

        Instalowanie dwu dosopodobnych systemów jest conieco pokręcone.
Proponowałbym procedurę taką: OS-owym FDISK-iem założyć BM-a (zwykłe
starałem się go instalować na końcu, ale może przy takim dużym dysku
on tego nie za bardzo lubi...), partycję dosową założyć fdiskiem
dosowym, a windzianą - windzianym. A potem znowu fdiskiem osowym
wpisać to wszystko do menusa BM.

        Tylko uważaj podczas korzystania z firmowych setupów. Mi kiedyś setup
od DOS-a napisał tak: Twój dysk nie jest przygotowany do
zainstalowania systemu MS-DOS. Czy przygotować dysk do pracy z
systemem MS-DOS? Ja mu na to, że tak, to on:

        - skasował wszystkie partycje
        - założył swoją na cały dysk
        - sformatował.

        Musiałem przez to OS-a przeinstalowywać. :/

--
Pozdrawiam,
Jan.