Re: BootMgr, FAT, FAT32 i dysk 4.2 GB

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 21:16:29 MET

> Trochę off-topic, ale w końcu rzecz się obraca wokół OS-owego
> BootManagera.
>
> Qmpel mi zgłosił taki problem. Jest potrzeba zainstalowania DOS-a 6.22 na
> jednej partycji i Win95 na FAT32 na partycji drugiej. Wybór systemu z
> BootManagera. Na dysku 1.6GB wszystko grało bezproblemowo. Po przesiadce
> na 4.2 GB kicha. Jak pierwszym instalowanym systemem jest DOS, to Winda
> zdycha na starcie, po pokazaniu chmurek. Jak najpierw zainstalowana
> zostanie Winda, to po wybraniu DOS-a (zainstalowanego przez format c: /s)
> [...]

 Ja bym sprobowal tak:
1. wyczyscic dysk do zera, lacznie z fdisk /mbr
2. Dosem (albo OS/2-em) zalozyc Primary 511 MB (po co duzy cluster)
3. Zainstalowac BM (juz nie dosem)
4. Na reszcie zrobic FAT32 z Winda
5. splunac trzy razy przez lewe ramie.
===
 a do programu wymagajacego dosa ponizej 7.0 uzylbym setver-a (lub
zainstalowal os/2 a w nim zrobil sobie dosa622 :) )