Re: Jak podczyŠ napŕd ZIP?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 20:46:44 MET

Dominik Czechowski wrote:

> Nic prostszego!
>
> 1. Dodaj do config.sys linię: BASEDEV=IBMATAPI.FLT
> 2. Zresetuj
> 3. gotowe!

        Nie tak prosto! ibmatapi.flt nie ma w systemach bez Fix Paka co
najmniej 6. Jeśli zainstalujemy CSD z ddpaka (nazwa: "Removable Media
Support" czy jakoś tak na głównej stronie) to komputer będzie czytał
ZIP-a, ale go nie będzie chciał "wypluć" (zrobi to dopiero w trakcie
wyłaczania).
        Najlepiej zainstalować Fix Pak 9, z którym chodzi to znakomicie! (a
jeszcze lepiej mieć ZIP-a SCSI ze sterownikami ściągniętymi z Iomega).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */