Re: Dyski

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 18:29:50 MET

Marek Łukawski wrote:

> Moze pomogloby wywalenie z linii w config.sys:
> IFS=C:\OS2\HPFS.IFS /CRECL:4 /AUTOCHECK:CD
> literki d

to sie mija z celem. np ja wkladam do kieszeni (dysk wymienny) raz
twardziel z logical na hpfs, potem na fat a innym razem nie ma nic.
a w instrukcji HPFS.IFS mam wskazanie na ten dysk na stale. on sobie
sam wykrywa.

mysle ze trzeba bardzo dokladnie obejrzec config.sys , i posprawdzac
czy nie ma zbednych odwolan do feralnego dysku. potem warto
sprobowac odpalic os/2 w trybie tekstowym (podczas bootowania ALT+F1 ,
a potem F2).

jak na razie innych pomyslow nie mam. moze bym jeszcze sprawdzil
na czym on zdycha przy bootowaniu (przy bootowaniu trzeba
wcisnac ALT+F2, wtedy wyswietla to co laduje).