Re: Alternatywne wyjscie?

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 12:59:19 MET

On Mon, 30 Nov 1998 12:51:30 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Jezeli nie mam stalego dojscia do WWW, to jak moge zdobyc StarOffica?
>Pomozcie...
>Piotr Kuriata

Zrobić małe "piractwo". Wejdź na stronę Star Division, zarejestruj się i pobierz kod.
A następnie skopiuj pakiet instalacyjny od kogoś kto go ma (mogę być ja) i zrób normalną
instalację z powtórną rejestracją.

Ja bym się na miejscu Star Division na coś takiego nie pogniewał.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW