SIOCADDRT

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 15:32:51 MET

Mialem u siebie ustawione TCP/IP dla sieci lokalnej (2 komputery), ale poniewaz na
dial-upie wprowadzalo to zamieszanie, to na swoim komputerze po prostu wylaczylem
Enable Interface w konfiguracji TCP/IP i od tej pory, przy starcie, system wyrzuca mi:

SIOCADDRT: Network is unrechable
SIOCADDRT: Network is unrechable
Press Enter to continue...

niestety, jest to juz po zaladowaniu config.sys (tak mi sie wydaje) i al-f2 nic w tym
miejscu nie wyswietla. Moze ktos wie, o co moze chodzic?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1