Re: [TeamOS/2] Loga

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 20:50:08 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Wystawilem dwie propozycje loga na strony. Proszed, nadsylajcie porpozycje,
> chociazby teoretyczne! Do walki przeciwko ramkom bylo duzo chetnych, jednak aby
> umozliwic zrobienie wersji bezramkowej, jest malo chetnych...

a co ma logo do wersji bezramkowej ? (piernik do wiatraka:)
cos bym tam zmascil, ale robie w tej chwili inny serwis, tak ze z czasem
krucho. poza tym logo mozna potem wymienic.

ale jesli juz tak bardzo prosisz, to mam swoja teoretyczna propozycje.
zalozenia:

1.ma byc widac ze to polskie
2.ma byc widac ze chodzi o os/2
3.ma byc poste
4.ma sie latwo poddawac (uwaga, slowotworzę!) trojwymiarowozyzacji :)

i mysle ze to mogloby wygladac tak:

---------------------

    O S / 2

---------------------

     T E A M

gorny napis bialy, dolny czerwony. litery tak dostylizowane,
zeby w efekcie sie zlewaly ze soba i wypelnialy zaznaczone
prostokatne obszary. od biedy mozna to z lekka znieksztalcic,
a obszary liter poddac efektowi 3D. i logo gotowe :)
kto to narysuje ? wersja podstawowa koniecznie musi byc plaska,
dwubarwna z cienkim konturem dla liter. zeby sie latwo z tego
robilo plakietki.