Re: drukarka BJC250 i OS/2

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_anastasis.css.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 18:27:18 MET

>Czy drukarka Canon'a BJC-250 pracuje pod merlinem (czy są sterowniki - z
>druakrką ?? czy trzeba gdzieś szukać ???).

Uzywalem przez pol roku na OS/2 v 3 Warp drukarki Canon 240 BJC, nie
mialem zastrzezen. Sterowniki do sciagniecia z internetu, nie pamietam
czy ze stron IBM, czy Canona.

>Mam zamiar kupić taką drukarkę i nie wiem czy warto ?

Warto, szczegolnie wtedy, gdy konczy sie naboj z atramentem. Robilem
mala dziorke szczykawka i wlewalem atrament "Pelikan" + czarny tusz,
chodzilo, ze ho, ho. Manewr ten powtarzalem 2x na kazdy naboj.
Sama oszczednosc!

>Odpowiedzi proszę kierować na maila prywatnego, bo na listę niestety
>nie mam czasu :((( wchodzić.

No coment.

Piotr Kuriata