Java 1.1.6

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 22:38:18 MET

Zainstalowałem to "Coś" w swoim Warpie 3, ale mam wrażenie że nie
działa - na stronach Star Office dalej mam te same błędy co poprzednio -
nie mogę dostać się do strony z rejestracją SO50, odsyłacz wywala mi
taki błąd: "top.SetNewFrameContent is not a function".
        Jak i co sprawdzić aby być pewnym że Java 1.1.6 jest poprawnie
zainstalowana. W czym ewentualnie grzebać? Co mam zrobić aby się
zarejestrować! Ratunku!

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */