Netscape 4.04 i pasek narzedzi

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 22:00:54 MET

Ave!

Nie wiem jak u innych, ale u mnie podpisy pod ikonami na pasku zadań
nowego Netscape zajmowały tyle miejsca, ze mi się ikony nie mieściły na
ekranie. "Winowajcą" okazał się podpis "Załaduj ponownie" -- był
najdłuższy i do niego dopasowała się szerokość miejsca na wszystkie inne
ikony. Sposób to oczywiście edytor hex, plik RESDLL.DLL z katalogu
NETSCAPE\PROGRAM\LANG\pl_PL i napis "Załaduj ponownie", który w takiej
postaci występuje w tym pliku tylko raz. Po "Załaduj" wymieniamy spację
na 00 (albo piszemy "Przeładuj" i po tym dajemy 00), zapisujemy i gotowe.

OSciski!
Mirek Nowakowski