Re: IPX pod OS/2

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 23:58:34 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Adam Płaszczyca wrote:

> Wystarczy MPTS. I w nim jest Netware NETBIOS Emulation

> Najlepiej zainstalować jednak klienta Novela - masz wtedy wszystko
> ustawione :-)

Prbowaem ju. Niestety nie dochodz do koca procesu instalacji. Program
wyrzuca bd przy zapisywaniu config.sys i ostatnia linijka jest w tej
postaci:

DEVICE=C:\IBMCOM\PROTOCOL\ODI2NDI.OS2

Przy starcie wywala bd w config.sys (e nie moe uruchomi programu
NWCONFIG). Mona to jako rcznie obej?

P.S. Zainstalowanie protokou "NetWare NETBIOS Emulation over IPX - IBM
Netware Requester" wymaga (po sfixowaniu MPTS'a) zainstalowania "IBM
Netware
Requester Support", ktry nie wiem jak skonfigurowa. Brakuje wymaganego
parametru Network adapter. Co tam naley poda ?

Dominik