Re: "Zawieszenie" IBM1S506.ADD - solution

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 01:22:16 MET

On Thu, 19 Nov 1998 23:10:44 +0100 (CET), Jan Sto ek wrote:

> Oj, Przemku... widzę, że późno czytasz. :) Przecież wyraźnie
>napisałem, że upgrade driverów na październikowe załatwił sprawę
>radykalnie!

Hi,

Nie późno, a za dużo! Chyba, że uwaga dotyczyła por dnia, to się
zgadzam. O 1 w nocy powinno się raczej ...., a nie bębnić po
klawiaturze odpowiadając na to, co się wyczyta z ekranu moitora. ;-)

> Raczej na oczekiwanie, aż poprawnie zgłosi się dysk wymienny. Co
>ciekawe, mam u siebie zabawny efekt uboczny (tylko nie wiem czego): w
>moim kontrolerze lampka aktywności dysku zapala się razem z lampką
>Power, świeci non-stop aż do uruchomienia IBM1S506.ADD, miga jeszcze
>przy jednym z następnych driverów (bodaj jakiś .FLT - za szybko to
>leci, żebym zauważył), po czym działa już normalnie.

A tak przy okazji, rzecz raczej zabawna, jak długo jeszcze większość z
nas, użytkowników komputerów PC, będzie sprawdzać pracę dysków po
świeceniu lampki kontrolnej i/lub (z naciskiem na i) i uważnego
odsłuchiwania odgłosów ich pracy? :-))

Skrętu głowy można dostać. Czy Amerykanie nie są już przypadkiem po
pierwszym procesie o odszkodowanie z powodu TDHS (Torsion Distortion
Head Syndrome) czyli Syndromu Skrętnego Odkształcenia Głowy? :-)
Przydałoby się trochę grosza. :-))

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist