Re: "Zawieszenie" IBM1S506.ADD - solution

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 22:55:41 MET

On Sat, 14 Nov 1998 22:47:53, warpman_at_friko5.onet.pl
(=?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?=) wrote:

> (...)
> (...)
>
> Myślę, że te typy (OS/2) tak mają. U mnie również czas pomiędzy
> powiedzmy I częścią ładowania systemu, a II, jest wyraźnie długi.

        Oj, Przemku... widzę, że późno czytasz. :) Przecież wyraźnie
napisałem, że upgrade driverów na październikowe załatwił sprawę
radykalnie!

> Nie
> określam co stanowi przerwę, ale tak było, jest i będzie - w zależności
> od sterownika, kart i podejrzewam dysków HDD.

        Ja wcisnąłem Alt-F2 i patrzyłem, na czym się zatrzyma. :)

> Cała ta przerwa wygląda
> na systemowe sprawdzanie czegoś tam. Jeśli się porozumią, uruchamianie
> trwa szybko. Jeśli się "nie lubią" - długo.

        Raczej na oczekiwanie, aż poprawnie zgłosi się dysk wymienny. Co
ciekawe, mam u siebie zabawny efekt uboczny (tylko nie wiem czego): w
moim kontrolerze lampka aktywności dysku zapala się razem z lampką
Power, świeci non-stop aż do uruchomienia IBM1S506.ADD, miga jeszcze
przy jednym z następnych driverów (bodaj jakiś .FLT - za szybko to
leci, żebym zauważył), po czym działa już normalnie.

--
Pozdrawiam,
Jan.