Re: [TeamOS/2] Przedrostek

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 08:44:46 MET

On Wed, 18 Nov 1998, Adam Płaszczyca wrote:

> IMHO teamos2.org.pl powinno być domeną, a ni hostem. Poszczególne
> usługi powinny być dodawane, czyli tak jak jest teraz -
> www.teamos2.org.pl. ftp.teamos2.org.pl, lewhoo.teamos2.org.pl i tak
> dalej.
>
> I myślę, że tak powinno pozostać. Jedyny wyjątek, to poczta
> przychodząca na domenę - ale tak włąśnie powinno być, gdzie naprawdę
> idzie poczta określa MX w DNS.

Dokładnie tak! Można najwyżej "rozpisać konkurs" (Lechu to lubi...) na
nazwę hosta, a usługi (www, ftp itd. - proponuję pamiętać o mail,
jak się to rozrosnie to będzie łatwiej przy przenosinach) dodawać jako
CNAME.

Ze swojej strony proponuję merlin.teamos2.org.pl i do tego CNAME
www.teamos2.org.pl, ftp.teamos2.org.pl, mail.teamos2.org.pl,
news.teamos2.org.pl.

OSciski!
Mirek Nowakowski