Re: Rejestracja Staroffice

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 08:39:19 MET

On Wed, 18 Nov 1998, Wojciech Gazda wrote:

> W życiu nie widziałem bardziej uciążliwych stron niż
> http://www.stardivision.com ! Chłopaki wszystko wyrzeźbili w java
> script!

I niestety jest tak, że trzeba czekać do samego końca ściągania się
strony. Próba wysłania czegokolwiek wcześniej kończyła się u mnie
mnożeniem komunikatów i powtórnym wyświetlaniem tego samego formularza. Na
dodatek tylko raz udało mi się ramkę z numerem rejestracyjnym wydrukować
(chyba właśnie przy rejestracji SO dla OS/2 -- dla Linuxa już się nie
drukowało).

> Czy jest jakaś możliwość zarejestrowania pakietu StarOffice bez
> instalowania java 1.1.6?

Zarejestrować od kogoś, kto ma jave. I to najlepiej w godzinach
późnonocnych :-/

OSciski!
Mirek Nowakowski