Re: StarOffice

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 19:01:38 MET

On Tue, 17 Nov 1998, Leszek Gerwatowski wrote:

> Ale przecież rejestruję się nie zaraz po ściągnięciu pliku z SunSite.
> Ja najpierw próbuję rozpakować program a potem dopiero mogę myśleć o tym
> czy go zainstalować czy też nie. A w katalogu z plikiem do ściągnięcia ani
> na stronie innej niż rejestracyjna tego nie ma napisanego nigdzie.

Autorzy wymyślili sobie coś innego. Zaglądasz na ich stronę, przechodzisz
procedurę wstępnej rejestracji i wreszcie dochodzisz do strony z furą
adresów, skąd program można sassać tudzież z instrukcją, co z tym zassanym
drobiazbiem zrobić.

Nie mam zamiaru ich bronić. W moim pojęciu to, że archiwum
samorozpakowujące nie wyświetla komunikatu alarmowego w wypadku podania
nazwy pliku bez parametrów to niedoróbka. Podobnie jak umieszczenie w
pliku javy 1.1.6 (o czym już była tu mowa). Widziałem już archiwa osowe do
zciągnięcia w dwóch wersjach: z jakimś runtime w środku lub bez niego. Do
wyboru. Pewnie też inni się na to natknęli. Czyli -- wystarczy pomyśleć
itd.

Ale nie zaglądajmy za bardzo temu koniowi w zemby, boć przecie darowany;-)

OScciski!
Mirek Nowakowski