Re: StarOffice

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 17:10:17 MET

In article <199811171537.QAA12268_at_jupiter.limes.com.pl>, Mirek Nowakowski wrote:

>To _JEST_ opisane -- na stronie, przez którą się rejestrujesz :-P

Ale przecież rejestruję się nie zaraz po ściągnięciu pliku z SunSite.
Ja najpierw próbuję rozpakować program a potem dopiero mogę myśleć o tym
czy go zainstalować czy też nie. A w katalogu z plikiem do ściągnięcia ani
na stronie innej niż rejestracyjna tego nie ma napisanego nigdzie.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."