Re: Ile zajmuje Staroffice

Autor: Malgorzata Liszewska (ml_at_igf.edu.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 17:43:01 MET

Jan Stożek wrote:

> I co? I co? Naprawdę jest tak Ÿle, jak pisze Przemek?

Nie wiem, o ktorym e_mailu piszesz - bo dopiero teraz je czytam i mam lekki zamet w
glowie od ich ilosci.
W kazdym razie ja sie ucieszylam bo
1- mam office pod OS2 (i nie musze wlaczac zadnych wind.....)
2 - jest on imponujacy zawiera wszystko (chyba) - to tez z drugiej strony moze
okazac sie jego wada bo za duzo.
3 - i jest za darmo
Moja praktyka to jakies 15 min dzialania wiec nie duzo, ale na wyglad (po obrazkach
tzn. ikonkach), chyba bedzie mozna dojsc do wprawy.
Fakt, troche mnie denerwuje odwrocenie okienek na windowso podobne, no ale i tak nad
nimi os2.
Poza tym to w koncu uderza w monopol pewnej firmy .. i chocby dlatego nalezy to
poprzec.

Pozdrawiam

Malgorzata