OS/2 - pierwsze kroki...

Autor: ###JANUSZ KORCZAK### (xylos1_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:51:35 MET

Jestem tu zupełnie nowy ponieważ do tej pory nie interesowałem się OS/2.
Od dłuższego czasu bawię sie w domu Linuxem i dużo czytam na temat
systemów operacyjnych. W wielu dokumentacjach pod Linuxa natknąłem się
na wzmianki o OS/2 i mam wrażenie, że łatwiej przenieść aplikacje z
Unixa pod OS/2 niż z Wingrozy. W związku z tym mam kilka pytań.

1. Gdzie można dostać OS/2 i ile to kosztuje (zarówno OS/2 Warp 3.0 jak
i 4.0)
2. Czy jest wersja edukacyjna (chciałbym się trochę pobawić - żadnego
używania poza domem)
3. Gdzie zdobyć książki o OS/2 lub dokumentację Postscript lub Tex
4. Czy ktoś jeszcze wspiera ten system (większe firmy software'owe i sam
IBM)?
5. Ile miejsca na dysku musiałbym przeznaczyć aby poznać go w miarę
najpełniej
6. Czy jest gdzieś dostępny na CD-ROM

Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo zobowiązany

Janusz