Re: POMOCY!!!!

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 09:27:03 MET

On Wed, 11 Nov 1998 16:27:47, zbig67_at_polbox.com (Zbig) wrote:

> Witam
> Kupiłem OS\2 Warp 4 UK i mam kłopoty z zainstalowaniem driverów do karty
> STB Lihgtspeed 128. Postępuję zgodnie z instrukcją zawartą w plikach
> readme. Wyglądo to następująco:
> po wpisaniu "d:\os2\svga.exe on monitor"i kliknięciu OK obraz na ekranie
> wykłada się tak jakby brakowało synchronizacji pionowej. Jeden jedyny
> raz gdy się nie położył przestał działać flop i nie mogłem dokończyć
> instalacji. Konfiguracja komputera jest następująca: płyta FIC
> VA503+,procesor pentium 166,ram 16MB,karta graficzna STB Lightspeed
> [...]

Mialem ten problem. Rozwiazalem go moze malo elegancko, ale ze OS/2
nie trzeba przeinstalowywac co tydzien...
1. Wziac stary monitor (nie mulisync). Podlaczyc
2. Przy instalacji zapisac sobie wszystkie nacisniecia klawiszy po
nieszczesnym wyz. wym. poleceniu
3. Po pomyslnej instalacji mamy dwie mozliwosci:
 a) przelaczamy monitor na sluszny i wybieramy go ze spisu w zakladce
SYSTEM
a gdy nie ma takowego do wyboru:
  b) wracamy do VGA i powtarzamy instalacje naciskajac od krytycznego
momentu wszystko na slepo ;-(

A w ogole ta karta strasznie mnie wkurza. Chyba ja wywale..
                Slawek Kos --> elpro_at_lodz.pdi.net