POMOCY!!!!

Autor: Zbig (zbig67_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 16:30:53 MET

Witam
Kupiłem OS\2 Warp 4 UK i mam kłopoty z zainstalowaniem driverów do karty
STB Lihgtspeed 128. Postępuję zgodnie z instrukcją zawartą w plikach
readme. Wyglądo to następująco:
po wpisaniu "d:\os2\svga.exe on monitor"i kliknięciu OK obraz na ekranie
wykłada się tak jakby brakowało synchronizacji pionowej. Jeden jedyny
raz gdy się nie położył przestał działać flop i nie mogłem dokończyć
instalacji. Konfiguracja komputera jest następująca: płyta FIC
VA503+,procesor pentium 166,ram 16MB,karta graficzna STB Lightspeed
128,dysk Seagate 1.2 GB,monitor Highscreen
MS 1554P [maks.rozd. 1024x768,syn.pozioma 30-54kHz, syn.pionowa
50-90Hz.].Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mego problemu.
       Zbigniew Stępień