[TeamOS/2] EnterCD

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 19:03:20 MET

Bylem dzisiaj (wtorek) w Enterze oddac materialy na styczniowy EnterCD. Spisu na
razie nie podaje, bo nie wiem, czy cos nie wyleci :)

Installera na razie nie udalo mi sie napisac, ale doloze wszelkich staran, aby na
lutowym EnterCD juz byl (nativeOS/2).

OD grudniowego numeru na EnterCD bedzie instaler w HTMLu - nie wyprobowywali go
na OS/2, ja bede pierwszym betatesterem. Mam nadzieje, ze bedzie dzialac :)

Jednak mimo wszystko, to nie to samo, co installer native OS/2.

Grudniowy EnterCD powinien ukazac sie okolo 15 listopada. Maja dac jakas
rekalmowke OS/2, ale niestety jeszcze tego nie widzialem. Apeluje do wszystkich, aby
kupili tego Entera i wyslali maila z pochwalami do naczelnej: ewa.hutny_at_lupus.waw.pl
i rzadaniem wiecej miejsca, itp.... :) Od tego zalezy, czy bedzie sie toto ukazywac, czy
nie...

Jezeli nie kupicie, to przynajmniej maila wyslijcie... :)

Skald grudniowego EnterCD (OS/2) na stronach Teamu

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1