Kupie OS/2

Autor: Marcin \\ (marcin.pawlak_at_invar.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 08:30:23 MET

Witam, choc to pytanie powinno byc na innej grupie ale.....
jestem wiernym czytelnikiem tejze grupy, oraz najstabilniejszego systemu
pod sloncem ;-))

W zwiazku z tym prosbe, czy ma ktos do sprzedania OS/2 Warpa 3.0, lub
3.5 ?
ew. moge wymienic na inne .....
Pilnie go potrzebuje, bo stracilem juz cierpliwosc przy instalowaniu
Warpa demo (byl kiedys rozpowszechniany przez PCKurier) ale dzialal
przez 45 dni. Jednak nigdy nie udalo mi sie go zainstalowac....Tak wiec
prosze o pomoc.
ew. propozycje mozna kierowac na priva
email: marcin.pawlak_at_invar.com.pl

ThX,
Marcin "Psotek" Pawlak
\-O--O-/
      -
   \....../ " zycie jest ciezkie jak okna Gatesa ........."