Re: Profesjonalne serwisy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 15:06:37 MET

On Thu, 5 Nov 1998 08:01:55 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl'o wrote:

>z tekstowym Lynx'em tez ?

Tak

>proste poziome menu na poczatku i na koncu, w ktorym bedzie doslownie
>kilka najistotniejszych linkow do:
>
>1.strona glowna
>2.spis tresci
>3.search (ewentualnie)
>4.co nowego
>5.serwis wiadomosci tekstowych
>6. co chcesz. tych opcji swobodnie moze sie zmiescic 8 sztuk.

Moge tak zrobic, bo przy tej wielkosci menu to jest sluszne. Jednak wydawalo sie, ze
jeden z glownych teamerow, jako prekursor teamu, Przemek, popieral opcje
spisuwszystkiego na wierzchu... Ja jestem za ta opcja...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1