Re: Pomysł kolejny

Autor: Ireneusz Piotr Furdyna (ifurdyna_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 22:07:31 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Wracajšc do tematu, niestety PCW Komputer nie ma na dyskach aplikacji
> do OS/2. Nie ma w nim również artykułów o OS/2.

A tu jest mała pomyłka bo były dwie płyty z programami do OS/2. Właśnie z
nich korzystam. Redakcja zrezygnowała z dodawania programów dla OS/2
gdyż... Ilu jest użytkowników OS/2 wśród czytelników. Jak widzę na liście
to tylko ja i Pan Piotr Kuriata. W ankiecie dorzucanej do PCWK było pytanie
"Jakiego sytemu używasz?". Cóż... rynek.

--
    Ireneusz Piotr Robert "Ketchup" alias "Yeti" Furdyna
                   ifurdyna_at_polbox.com